27 Mart 2012 Salı

Cellex-c Eye Contour Crealm plus




cellex-c göz serumundan oldukça memnun kalmama rağmen bu göz çevresi kremin den açıkçası hiç memnun kalmadım ! ilk başlarda iyi bir krem diye düşündüm fakat sonrasında göz çevremi yaktı geçirdi diyebilirim . göz çevremi aşırı şekilde kızarrtı kuruttu  resmen ne kokusu güzel ne de yapısı sarı renkli bir yapısı var  ne çok katı ne çok yumuşak bir krem içeriğinde;L askorbikasit  tirosin çinko bulunmaktadır .gün için de kullanıma uygundur lens kullananların lenslerini çıkartıp o şekilde uygulamsı gerekir.bu krem yüzünden doktora bilee gittim:) göz çevremi resmen kızarttı bir daha asla almam . ayrıca şunu da eklemk isterim ki herkesin cilt yapısı farklı olduğu için bana kötü gelen bir başkasına iyi gelebilir bu benim kendi şahsi fikrim bu konuda kimse yanlış anlamasın .son nokta diyeceğim şu ki paramı resmen çöpe atmış odum
sevgiler:)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...