8 Mayıs 2012 Salı

GIVENCHY ULTRA SHINY PLUMBİNG EFFECT GLOSS

Dolgunlaştırcı etki veren ultra parlak görünümlü sürdüğünüz andan itibaren sanki dudağınız hafiften karıncalaşıyor cidden dolgunluk hissi veriyor renkleri harikaa yapış yapış yapmıyor  kokusu muhteşem açıkçası ben çok beğendim diğebilirim renkleri zaten tam benlik yaz için ideal rujdan ziyade bu tür glossları daha çok seviyorum  seyahat boyu ama bana baya bi giderr yurt dışından aldım burda ne kadar bilmiyorum ..
renkleri aynı resim deki gibi  yukarıdan aşağıya doğru isimleri şöyle:
01:caprıcıous pink
04:rose taboo
08 sexy pink
07 glamorous fuchsıa
06 ulac confession

Ürün Açıklaması

  • Hafif dokulu dudak parlatıcısı.
  • Yüksek performans formülü içerir.
  • Bergamot, yasemin, vanilya ve kırmızı meyve izleri içeren heyecan verici ve zarif kokuludur.
  • Mükemmel parlaklık kazandırır.
  • Saten görünümlü ve dolgun dudaklar ortaya çıkarır

4 yorum:

Seda Maç dedi ki...

negüzel bi blog bu böyle hemen geldim tabiki de =9 pembe nin tonları harika buarada parlak dudakları sevsem kapmıştım bitane = )

berrin dedi ki...

teşekkür ederimm hoşgeldin:)

pembe fiyonk dedi ki...

ay burada varmıdır ki:) çok güzeller güle güle kullan canım

berrin dedi ki...

Vardır mutlaka canım teşeşekkür ederim..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...