3 Nisan 2012 Salı

60 Saniyede Manikür -pedikür BARIELLE




   Bu ürün bana lila kutudan çıkmıştı içerisin de barındırdığı ölü deniz tuzları ile ölü derilerden kurtulmanıza yardım cı olur ellerinize bolca alıp tırnak etlerinize ve elinize masaj yaparak  uygulanır ayrıca topuklarda ve dirseklerde  de kullanılır. içeriği temiz için de kimyasal hiç bir şey yok herkesin güvenle kullanabileceği bir ürün lila kutudan kesinlikle sipariş edeceğim bir ürün oldu kendisi ben topuklarımı da sürüp çorap giydim ve sabah uyandığım da yumuşacık pamuk gibi oldu diyebilirim gerçekten çok sevdim çok beğendim mutlaka alıp kullanmanızı tavsiye ederim.Almak isteyenler için buyrunhttp://www.lilakutu.com/urun/barielle-60-saniyede-manikur-pedikur
sevgiler:)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...