3 Nisan 2012 Salı

Actıvar Onarıcı Göz Çevresi Kremi



- Göz altıdaki koyu halkaların giderilmesinde çok çarpıcı sonuçlar vermiştir.
- Göz altı torbaları ve ifade kırışıklıklarının azaltılmadına yardımcı olur.
- Başlangıçta hafif mikro peeling yapar. Eğer düzenli cilt bakımı gerekirse,ilk 1-2 gün mikro peeling yapar.Sonuç:
1. Göz altı morlukları ve şişkinlikleri azaltır
2. Güneş, stres ve hava kirliliğinin sebep olduğu foto kimyasal hasarı azaltır ve yol açtığı erken yaşlanmaya karşı sağlıklı DNA oluşumuna yardımcı olur
3. Cildin kendi DNA'sını onarma yeteneğini artırır
4. İnce çizgi ve kırışıklıkları gözle görülür bir şekilde azaltır
5. Cildin ışıltılı, pürüssüz, sıkı ve genç görünümünü korur
6. Yaşlılık lekelerinin azalmasına yardımcı olur ve cildin rengini düzenler
7. Gözeneklerin sıkılaşmasına yardım eder, Cildi nemlendirir.
8. Güçlü bir antioksidandır.
    Bu krem den o kadar çok memnun kaldım ki anlatamam yukarı da yazılanları tam anlamıyla karşıladığını düşünüyorum serumla birlikte kullandım çok memnun kaldım diyebilirim hergün düzenli olarak sürdüm cidden çok beğendim tek sorun ambalajı..herne kadar büyük ve çok varmış gibi gözüksede öyle değil 15 ml yaklaşık1.5 ay kadar gitti bana eczanelerde ve lila kutuda satışta..
    sevgiler:)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...