27 Mart 2012 Salı

nail art


Aslında kendime bu kadar neon renkteki ojeleri yakıştıramasam da cıvıl cıvıl oluşları insanı cezbetmiyor da değil bunlara bayıldımm yazın tatilde belki:) resimler alıntıdır sizlere bir fikir olsun :)
istedim  benimde şu an kullanmış olduğum Pastelin favorim 37 numarası çok severek kullandığım bir kırmızı  yine aynı şekilde bu mürdüm renk olanınıda çok sverek kullanıyorum no su 40 bir de 52 pembe tonlarında bu 3çünü sürekli aldığım ojelerim .bir de rimmelin 294 numaralı ojesi rengi 2 kat sürünce görünen renk oluyor çok beğenerek kullanıyorum bu 2ci ojem diğeri de rimmelin discogold tek sürüldüğün dede ışıltılı güzel oluyor pastel tonlardaki ojelerimin üzernden geçincede çok hoş oluyor.yalnız pastel tek sıkıntı kapak kısmının fırça kısmından ayrılması  yani fırçayla üst beyaz kısım ayrılıyor onun dışında bi sıkıntı yok .rimmelin ojelerini seviyorum fırça kısmı kısa bana pratik geliyor diğer ojelere göre.
sevgiler:)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...