15 Mayıs 2012 Salı

DERMOKİL Yüz Yıkama Jeli

DERMOKİL YÜZ TEMİZLEME JELİ:Her cilt tipine uygun olan Dermokil yüz temizleme jeli günlük kullanıma uygundur.Sabun içermeyen kil içerikli formülü ile cilt üzerin de derinlemesine temizlik sağlayıp cildi rahatlatarak canlandırır.Makyaj ve ciltteki kirleri ortadan kaldırır.Cildin kurumasını önleyen doğal nemlendiriclerle zenginleştirilmiş.ıslak yüze masaj yaparak uygulanırbol su ile durulanır..
Ben yüz yıkama ürünü değince köpüren ürünleri daha çok seviyorum sanki köpürmedimi yüzüm iyi yıkanmamış hissi veriyor bana.. belki yanlış bir tanım ama benim için öyle.. Bu jel de öyle köpürmüyor su renginde bir jel iki üç gündür bununla yıkadım cildimi hiç birşey anlamadım doğrusu kokusunu sevmedim ilaç gibi kokan şeyleri sevmiyorum tek iyi yanı kurutmadı cildimi tek artısı bu oldu ben de buna devam etmeyeceğim ürünler arasına girdi kendisi..
sevgiler.)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...