25 Nisan 2012 Çarşamba

Diş beyazlatma test edildi onaylandı!!!!!

Kalıtımsal etkenlerin yanı sıra çay, kahve, sigara, beslenme tarzı, yaşlılık vb. gibi etkenlerden dolayı her insanın diş rengi farklılık gösterir.Diş temizliği ağız bakımı cidden çok önemli olduğunu düşünüyorum her ne kadar çok iyi diş macunları ,diş ipi vs... kullansakta istediğimiz beyazlığı yakalmaıyoruz..
işte benim bizzat denediğim ve çok memnun kaldığm bir yöntemi sizlerle paylaşmak istedim..
Kurutulmuşadaçayı(ufalanmış) ister açık halde ister çay poşeti şeklindeki adaçayından bir çay tabağına az miktarda döküp diş fırçamızı buna batırıp hafta 3 kez fırçalıyorum bazen haftada 1 kez olmak şartıyla adaçayını ve karbonatı karıştırıp fırçalıyorum .. size %100  temin veriyorum dişleriniz ilk fırçaldığınız andan itibaren pırıl pırıl oluyor yaklaşık 3 aydır fırçalıyorum inanın diş macunlarının en iyisini kullansam da bu kadar parlatıp temizlediğini görmedim haftada  3 ten fazla yapmayın hergün yapmak zararlı olabilir haftada 2 kere yapabilirsiniz..cidden memnun kalacağınızı düşünüyorum Benim kullandığım adaçyı resimdeki gibi elimle azcık 2 tutam kadr çay tabağının içine ufalıyorum su felan koymadan diş fırçanızı islatıp buna batırıp fırçalıyoruz.işte bu kadar..
sevgiler..:)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...