9 Mayıs 2012 Çarşamba

Yeni Biten Parfümlerim ve Açıklamaları?


Parfüm  sevmeyen yoktur ben tam bir parfüm canavarıyım diyebilirim..  elimden gelse bütün parfümleri almak isterim. taklit  ve  doldurma parfüm kullanmam böyle bir takıntım var.. parfüm konusunda illaki orjinal olacak marka takıntım yok ucuz yada pahalıı orjinal olsun isterim..
standları dolaşırım tek tek koklarım  bakarım incelerim bana büyük bir zevk verir. parfümleri incelemek :).beyaz tenli olduğumdan ağır parfümler hiç gitmiyor böyle çiçek kokularının bana en çok uyduğunu düşünüyorum  ve bu yönde alışverişimi yapıyorum..
ZARA COLLECTİON:FEMME:Bunu alışveriş sırasında  görüp aldığım ve çok severek kullandım çiçeksi bir koku çok hafif ve kalıcı  ilk kez aldım günlük kullanım için çok hafif ve kalıcı sevdim..zaranın diğer parfümlerini de denedim fakat şöyle bir durum var ki kokuları cidden çok hoş ama asla kalıcı değil mesela saban sıktınız 3-4 saat sonra parfümden eser yok:(
JENNİFER LOPEZ:J.LO Ben bu parfümü aldığımda türkiyede satışı yok tu.. ,ilk sıktığımda ağır gibi gelmişti bana ama ilk sıktıktan 15 dk sonra inanılmaz müthiş bir koku bırakıyor ben bunu spora giderken  sıkıyordum herkes soruyordu parfümün ne diye:) İnanın çok sevdim tekrar mutlaka alıcam..kıyafetlerinize sıktığınızda kokusu hiç çıkmıyor..tavsiye ederim..
Calvin Klein Euphoria :Bu  parfümü bilmeyen yok ne denir ki bu parfüm için..olağanüstü muhteşem çok sevreek kullanıyorum..yine alınacaklar listesin de
Burberry Classic Edp:Çantada her daim taşıması pratik olması sebebiyle alınmıştı..yaklaşık 16 yıldır hiç bırakmadığım tek parfümüm 100ml alındı stoklu. çok ama çok seviyorum eşimin dediği bana en çok yakışan parfümmüş belki de ilk tanıştığımızdan bu yana bu parfümle beni özdeşleştirdiği için  mi bilemem ama :) ben de çok seviyorum...
Paco Rabanne Lady Million Daha önceki postum da bu parfümü tanıttım ama kısaca geçeyim..
çiçeksi bir parfüm yaz için ağır olabilir belki kış için ideal olduğunu düşünüyorum severek kullandım .vücut losyonunu  çok sevdim ..
sevgiler:)

2 yorum:

bakimblog dedi ki...

euphoria ortakmıs :) benim vazgecilmezim, stok parfumum de hypnotic poison :) bu arada hosgeldin blog dunyasına :)

berrin dedi ki...

hypnotic posion benim için vazgeçilmezlerden :) sen de hoş geldin bloğuma tşkrler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...