26 Mayıs 2012 Cumartesi

TALİKA -LOREAL-TOO FACED !!!!!

DR mehmet özü bilmeyen yoktur herhalde dün home tv proğramını izledim oraya konuk olan doktor hanım bunun cidden 2 - 3 hafta kullanımdan sonra kirpikleri uzattığını söyledi Promosyon yapıyor gibi düşünmeyin o şekilde değildi bir çok ürün gösterdiler hermarkada olan dermokozmetik mağazından gidip seçti doktorlar belki izleyen arkadaşlarımız olmuştur herneyse bu ürün cidden işe yarıyormuş onu öğrendim üstelik amerikada 10 $gibi bir fiyatı varmış türkiyede 120 tl civarında.
deneyen memnun kalan arkadaşlar varsa buraya yorumlarınızı yazarsanız çok memnun olurum  açıkçası kafama yattı anlattıkları..bunun yanında diğer ürünler ise şöyle..
too face'de dudak dolgunlaştırıcı  bu ürünün anlık dolgunlaştırdığını dudaktaki çizgilenmeyi doldurduğunu ilk sürüldüğün de karıncalaşma hissedildiğini ama bunun geçici  dolgunluk sağladığını söylediler türkiyedeki fiyatı 66 tl amerikada tabikide daha ucuz..renk seçenekleri mevcut onların gösterdiği başka renkti ben netten bunu buldum..bir diğer ürün ise şöyle..
Lorealin revitalift ultra gerginleştirci bu ürünüde cerrah olan doktor seçti anın da cildi gerginleştirdiği kanıtlanmış olduğunu söyledi açıkçası lorealin cilt bakımın da bunu sağlayacağını hiç düşünmezdim  şaşırmadım da değil yani.. başka ürünler de vardı ama aklımda kalan lar bunlar oldu
bir de adaçayı yağı çok ama çok faydalıymış bu da hafıza gençliği sağlamk için miş bizim türkiyede satılan yağlardan mıdır bilemem ama dr özün elin deki kocaman şurup şişeleri olur ya o kadar kocamandı adaçayı bu anlamda çok faydalıymış. Bir de son olarak kereviz çok büyük antioksidan mış sap kısımları var ya bizim türk milleti genellikle saplarını çöpe atarız ya işte o kısmlar en çok ta iç bölgesi çok ama çok faydalıymış bunu da ilk kez duydum ben de  ben de kerevizi hiç sevmem salatası dışında artık sapları atılmayacak ne yapıcam ne edicem yiyeceğiz artık::)
sevgiler....

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...