17 Nisan 2012 Salı

Nisan ayı Lila Kutu...

yaklaşık 5 aydan bu yana lila kutuya üyeyim her ay içinde bu ay ne var merakı  ile mutlu oluyorum içinde çıkan ürünler çok kaliteli ve içerği temiz olmaları  güven sağlıyor. Üye olmak isteyenler için
http://www.lilakutu.com/uyelik  buradan ulaşabilirsinz.İçinden çıkan ürünleri kısaca özetlemem gerekirse şöyle:
  1. ınglot oje 974 nolu ojesi hiç kullanmadığım birrenk açıkçası bu rengi sevmedim.
  2. P almers cilt ve bakım ürünleri yüz kremi -vücut losyonu-
  3. Bioderma  sensibo h2o temizleme losyonu bu bildiğim ve kullandığım ayrıca çok memnunkaldığım bir ürün  ..
  4. Activin T:zayıflamaya yardımcı ve vücut metobalizmasını hızlandıran formda ve zinde kalmayı sağlıyormuş..
  5. Rareblossom :organik şampuan
  6. Bioderma güneş koruyucu
  7. Beauty face the lift maske:açıkçası bu ürünüçok merak etmiştim :)bu ürüne sevindim
  8. neoStrata gündüz - gece ve göz çevresi için 15 gr lık
  9. pupa:banyo tapleti pupanın  vücut ürünlerini kullanmıştım pamuk şekeri diye bir vücut  kremi vardıbenim vazgeçilmezimdi fakat daha sonra satışta yoktu .umarım bunun da kokusugüzeldir  hemen deneyeceğim
  10. Max factor 2 si bir arada fondaten:geçen ay ki lila kutumdan da çıkmıştı denemdim henüz ama max factorun bi çok ürününü severek kullanıyrm eminim bu fondaten de olumludur..
N isan kutusu böyle 19.500 tl ye çok bile daha fazlasını yada tam boy ürün bekleyen kişilere çok şaşıyorum düşünün 19.500  tl paranız var çıkıp bunlardan hangisini alabilirsiniz..En azından  test edip tam boyunu almak çok mantıklı bana göre .. ben gayet memnunm:..lila kutumdan..iyiki var
sevgiler:)







Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...