7 Mayıs 2012 Pazartesi

DEBORAH Bronzer pudra


Biz de nasıl flormar hem ekonomik hem  de çeşitliliği fazla olan bir marka ise İtalyada da deborah  markası onlar için de aynı hem ekonomik hem de çeşit çok  bu markayı italyanın pazarların da bile bulabilirsiniz.. ben daha önce bu markadan hiç bir şey almamıştım ilk defa aldım  kalite olarak amabalj olarak bana flormar golden rose  cathrine arley ayarında olan ürünlerine benzettim .
Ben de ki 03 numarası  allık olarak bile kullanabilirim renk vermesi gayet başarılı    parlak yansıma yok mat bir renk  kesinlikle kullanırım ,3 euroya aldım:)keşke diğer ürünlerinden de alsaymışım dedim .. pudraları  göz kalemleri falan vardı almadım ilk aldığım için denemek istedim açıkçası türkiyede de var  diğer ürünlerinede bakıcam mutlaka..
sevgiler:)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...