14 Mayıs 2012 Pazartesi

Mayıs Ayı Lila Kutusu!


NATURE OF BEAUTY OJE  ÇIKARTICI MENDİL :vitamin ve nemlendiricilerle zenginleştirilmiş aseton içermeyenve bakım yapan oje çıkartıcı fiyatı:4 tl
GOLDEN ROSE 4 ADET RUJ
Sol baştan sırasıyle numaraları şöyle:75 shımmering 53 creamy 49creamy 18 metallic

e vitaminliymiş rujların tanesi 12 tl

CLİNİANS GÜNEŞ SÜTÜ SPF 10:DNA Savunma kompleksi içeren ciltte tabaka bırakmayan
 güneş koruyucu   sprey    fiyatı:150 ml 39 tl

OZOXLİVE:Tüm cilt ve cilt altı doku hasarlarının giderilmesine yardımcı olur :60 adet 59 tl.
Aura by Swarovski parfüm:ışığın tüm büyüsünü ,zarefetini  enerjisini taşıyan çiçeksi ,meyvemsive odunsu bir koku:Açıp sürdüm fazla ağır buldum beğenmedim 75ml:235 tl
AVESEENA:Farklı içeriklerle hazırlanabilen ,peeling etkisi ile cildi birikmiş kirlerden arındıran yüz maskesi25 gr:53 tl

Unisticks:zahter çubuk çay:
Çubuğu  sıcak suya bırakıp demlenir. bitkisel çayları severim bunu ilk kez deneyeceğim..
EL VE AYAK  BAKIM KREMİ:Ozon ,zeytinyağı ve doğal  nemlendiricilerin  etkisiyle :ayakları yumuşacık yapar, ayak kokuların giderir mantar ve sert deri oluşumnu engeller  içeriğin de bol oksijenle ayakların hava almasını sağlar mış.75 ml:23 tl
BİODERMA ŞAMPUAN:Tüm saç tiplerine uygundur saçın dengesine özen gösterir,hafifletir,,parlaklık sağlamsına  destek olur. 200ml:36 tl
eğer beğenirsem tam boy alırım diye düşünüyorum kullandığım bir çok bioderma ürünlerinden memnun kaldım bakalım bu nasıl ...
Açıkçası ben bu ayda lila kutuyu beğenmedim  bana hitap eden hiç bir şey yok...
sevgiler..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...