15 Mayıs 2012 Salı

OZON THERAPY VE BİODERMA ŞAMPUAN!


OZON THERAPY ŞAMPUAN:

Doğal mucize ozon ile güçlendirilmiş şampuan, düzenli kullanıldığında saçı ve saç derisini güçlendirir. Saç derisindeki kan dolaşımını hızlandırarak saç dökülmesini azaltmaya yardımcı olur, kepek oluşumunu önler, saça hacim ve parlaklık kazandırır.Ağır saç boyaları ve aşırı kimyasal etkiye maruz kalmış saçları besler ve saç derisini nötrolize eder.
Yanılmıyorsam ocak ayı kutusunda çıkmıştı daha yeni kullanma fırsatı buldum 6-7 yıkama yaptım ,benim saç tipim kuru ve ince telli yağlanma ve kepek şikayetim hiç olmadı hayatım  da. İlk başta kokusundan dolayı nefret ettim ve saçım da ilk etepta köpürtemedim ne hikmetse , sonra ki yıkamalarım da fazlaca döküp köpürttüm  bekletimm sonra duruladım ,kullanıpta memnun olanlar var lila kutuda yorum yapmışlar ama bana uymadı ne yazıkki...Bunun yerine yine lila kutuda satılan çok daha iyi şampuanlar var diyorum..


BİODERMA ŞAMPUAN:Bu ay ki lila kutum dan çıkmıştı bioderma markasını sevdiğim için bu şampuanı hemen denemek istedim  saçlarım uzun olduğu için bana az gelsede  yıkadım saçımı !!benim koku anlayışımmı mı farklı nedendir bilmem ama bana bununda kokusu ilaç gibi geldi ''sen de herşeyi ilaç gibi kokuyor diyorsun ''diyebilirsiniz belki'' ama inanın bana kokusu nu sevmedim şampuanların güzel kokması saç yıkanıp kurutulduğunda bile buram buram kokar ya ben hep o düşünceden yanayım herhalde ne bileyim  belki bir kaç yıkamalık olsaydı daha net bir şey diyebilirdim tek kokusu dışında hiç bir kötü yanı yok  ..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...