10 Mayıs 2012 Perşembe

Yeni Aldığım Guess Çantam!



Alışveriş yaparken bazen  ben de şarteller kesiliyor :) onu mu alayım yoksa bunu mu derken hele bir de eşim yanımdaysa o kadar  çok çabuk karar verir almışlığım sonrada bunu nasıl aldım değip  kendi kendimi gaza getiriyorum :) Bu çantada öyle  oldu başka renklere bakarken bennn:) neden se elim bu çantaya gitti aldım ve çıktım.. (eşimin yüzünden)
Ağız kısmın da fermuar olması güzel! içi geniş kullanışlı olucak benim için çünkü küçük kızım var hep ıvır zıvır yanımda taşımak zorundayım..
sizce nasıl fikrinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirm..

2 yorum:

emilianata dedi ki...

çok güzelmiş, ben çok beğendim mesela:) iyi günlerde kullanın. gördüğüm kadarıyla ne çok büyük ne de ufak, o yüzden oldukça kullanışlı:)

sevgiler.
emilianata
http://www.emilianata.com/

berrin dedi ki...

çok teşekkür ederim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...