28 Haziran 2012 Perşembe

MAC MİNERALIZE CONCEALER


Daha önce bu kapatıcıyı kullanmamıştım mac mağazında kendi göz altlarımda uygulattım ben de iyi durdu fırçayla sürüldü çizgilenme vs.. yapmadı benim cilt yapım kuru olduğu için bunun daha uygun olduğunu söylediler rengim ise NC30 fakat eve gelip şöyle nette baktım herkes şikayetçi olmuş beğenilen bir concealer değilmiş bunlar tabi kullanan kişilerin yaptıkları yorumlar henüz bunu hiç açıp kullanmadım alındığı günden bu yana duruyor kararsız kaldım acaba ben de sorun yaşarmıyım sizler de bana fikir verirseniz çok sevinirim bunu değiştirmeyi de düşünüyorum göz altlarım da morluk felan yok sadece aydınlatsın o göz çukurunu kapatmak amacı ile almıştım açıkçası ..yada bunun yerine tavsiye edebileceğiniz  var mı? yardımlarınızı bekliyorumm:)
sevgiler

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Cok hafif uygulandiginda cizgilenme yapmiyor benim goz altlarim kuru oldugundan uygulamislardi ama kapaticiligi bana az geldi. Koyu goz altlarim var cunku. Eger kapaticiligi yeterli geldiyse seversin diye dusunuyorum.

berrin dedi ki...

bu gün gittim fakat değişim olmuyormuş mecburen kullanıcaz artık ayrıca cidden memnun kalacağımı söylediler bakalım görücez:)ayrıcailgilendiğin için de tşkr ederim canım..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...