16 Haziran 2012 Cumartesi

DEMET ŞENER'İN GÜZELLİK SIRRI


Demet’in güzellik felsefesi

İki çocuk annesi olmasına rağmen eski formundan bir şey kaybetmeyen Demet Şener, güzellik ve form sırlarını New Beauty dergisiyle paylaştı. İşte bir dönem podyumlarda fırtına gibi esen Şener’in yaşam tarzı haline getirdiği bakım ritüelleri...



HER GÜN...
Sabah ilk işim cildime uygun yıkama jeli ile yüzümü yıkayıp ardından dermatoloğum Prof. Dr. Gönül Ergenekon tarafından hazırlanan nemlendiriciyi sürmek oluyor. Vücuduma da her gün duştan sonra mutlaka nemlendirici uygularım.
İKİ GÜNDE BİR...
Saç derim de cildim gibi hassas... O yüzden bana uygun bir şampuanla saçlarımı iki günde bir yıkayıp uçlarına bakım kremi uyguluyorum. Kuruturken de uçlarına argan yağı sürüyorum. Saçlarım fazla işlem görmediği için ağır bakımlara ihtiyaç duymuyorum. Yaz aylarında saçları UV ışınlarından koruyan saç spreyini kullanıyorum.
HAFTADA BİR KEZ...
Haftada bir yaptırdığım masaj, bakımdan ziyade rahatlama amaçlı oluyor aslında...
AYDA BİR KEZ...
Dermatoloğuma muhakkak ayda bir kez cilt bakımına gidiyorum. Kendisinin öngördüğü şekilde, bazen vitamin bazen de lazer bakımı uygulanıyor.
YEMEK DÜZENİ

* 07:30 KAHVALTI:
Sabahları güne bir bardak su içerek başlıyorum. Ardından zeytin, peynir ve domatesli kahvaltımı ediyorum. Yanında mutlaka demlenmiş çayım oluyor. İki dilim tam buğday ekmeğinin yarım dilimine de çikolata ezmesi sürüyorum. Haftada üç gün yumurta tüketiyorum. Kahvaltıdan iki saat sonra latte içiyorum.

* 12:30 ÖĞLE YEMEĞİ: Öğle yemeğinde salata, çorba, etli sebze, yoğurt ve bir dilim ekmek yiyorum. Arada ya bir dilim kek, börek, tost ya da simitle çay saati yapıyorum. Yemekten biraz önce bir latte daha içiyorum.

* 18:30 AKŞAM YEMEĞİ: Akşam yemeğinde salata, ızgara, et, tavuk, balık ve zeytinyağlı sebze yiyorum. Gece yatmadan evvel de bir porsiyon meyve tüketiyorum. Gün içinde bir bardak da yeşil çay içiyorum.
GÜZELLİĞİN ANAHTARI KENDİNİ SEVMEKTİR

Formunuzu nasıl koruyorsunuz?

- Bir insan spor ve doğru beslenmeyle olabilecek en iyi görüntüye sahip olabilir. Güzel görünmenin en önemli anahtarı kendini sevmek ve yaşadığı hayattan zevk almaktır. Haftada iki gün yoga hocamla spor yapıyorum. Haftanın üç günü de fitness uzmanıyla beraber kas geliştirme programı uyguluyoruz. Her dersin sonunda yarım saat kardiyo yapıyorum. Bazı günler de arkadaşlarımla sahilde yürümeyi tercih ediyorum. Yoga ve fitness hem ruhuma hem de vücuduma inanılmaz iyi geliyor.
SPF 50 KORUMA FAKTÖRLÜ ÜRÜNÜ YAZ KIŞ KULLANIRIM

Güzelliğinizi nasıl koruyorsunuz?

- Cilt güzelliğim için temizliğe ve doğru ürün kullanımına çok önem veriyorum. Dermatoloğum bana hangi ürünleri önerirse onları kullanırım. Ben yaz kış SPF 50 koruma faktörlü nemlendirici sürmeden sokağa adım atmam. Dermatoloğum tarafından bizzat hazırlanan nemlendirici de bana çok iyi geliyor.
GÜZEL YAŞLANMAK...
İyi yaş almak ve güzel yaşlanmak için doğru beslenme, düzenli egzersiz ve sahip olduklarım için şükretmeyi sürdürmeyi hedefliyorum. Sigara ve alkol kullanmam, gece hayatından da hiç hoşlanmam. Bu özellikler de güzel yaşlanmama yardım edecek. Muhteşem bir ailem var ve hayatımı çok seviyorum.
HAFTADA BİR HER İSTEDİĞİMİ YİYORUM
Yemek yemeyi çok seven bir insanım. Haftada bir istediğim her şeyi yerim. Çikolatalı ve sütlü tatlılara hayır demekte çok zorlanıyorum. Onun dışında abur cubur tüketmeyi hiç sevmem ama...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...