26 Kasım 2012 Pazartesi

DEMET AKALIN'IN SAÇ BAKIM YAĞLARIIII

Evet duymayan bilmeyen kalmadı belkide ama belki bilmeyenlerimiz var düşüncesiyle yazmak istedim evet bu yağlar cidden işe yarıyor ben bizzat kendim de uygulamaktayım ben  bu karışımı gece yatmadan önce sürüp streç filmle saçımı bi güzel kapatıyorum yastığınıza da bir örtü sermekte fayda var  tabiikii...sabah yıkıyorum inanın çok faydasını gördüm  resim demet hanıma ait umarım size de fayda sağlar.Tatlı badem yağı-Çam terebenti yağı_defne yaprağı yağı-sarımsak yağı-menekşe yağı-ısırgan otu yağı-buğday yağı-fındık yağı
sevgiler...

1 yorum:

Makyaj Kelebegi dedi ki...

Yağlar cilttede saçtada iyi sonuç veriyor ama uygulamaları biraz zor oluyor maalesef.Bende baden ve hint yağına başladım kaşlarım için.Takibe aldım.Banada beklerim
makyajkelebeği

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...