25 Kasım 2012 Pazar

YARDIMMMM

BLOĞUMDAKİ TÜM RESİMLER GÖZÜKMÜYOR  HİÇ BİR ŞEY SİLMEDİM  NEDEN KAYNAKLANDIĞINI BİLEN ARKADAŞLARDAN YARDIMLARINI BEKLİYORUM ÇOK ÜZGÜNÜMM NE OLURR YARDIMCI OLUN !!!
 
 
***********************************************************
 
 
 
AHHH bennn kendime ne kadar çok kızsam azdır sabahtan beri bu dertle uğraşıyorum önceden mobil den bloğuma bağlanmıştım telfonum resimlerinde bloğumdaki resimler telf ana ekran üzerinde gözükmesinenden dolayı bilmediğim den telf daki resimleri silmiş bulundum doğal olarak burdaki resimlerde silinmiş oldu  hiç bir şekilde ulaşamdığım resimlerime google görsel den aratıp tekrardan ekledim bu seferde fotoğraf kalitesi bozuldu ama bunada şükür diyorum yoksa bu kadar emeğim çöpe gitmiş olacaktı sizlerden resim kalitesinin bu nedenle bozulmuş olması adına sizlerin affına sığınıyorum kusuruma bakmayın...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...